Omschrijving (toelichting)

1. In het 2e kwartaal van 2021 ligt er een vastgesteld en gedragen Brandstory, waarbij Dichtbij het leven en Cittaslow de leidraad vormen, waarna deze richting raad en samenleving wordt uitgedragen;

2. Op grond van de Brandstory zal in 2021 de website van de gemeente worden aangepast;

3. Vanuit primair het dienstverleningstraject, de prioritaire thema's en de samenwerkingsagenda wordt in 2021 - met inachtneming van de participatienota - verder inhoud gegeven aan het versterken van de identiteit van Eijsden-Margraten.

Kwaliteit (indicator)

R

Kwaliteit (toelichting)

Zoals in de 1e Burap is aangegeven is in het 2e kwartaal 2021 de werving van een strategisch communicatie-adviseur gestart. Pas per november is betreffende functie ingevuld. Derhalve is in 2021 nog geen  vorm en inhoud gegeven aan de brandstory en aanpassing van de website. Daarentegen zijn vanuit het organisatie ontwikkeltraject (TOEM) alsmede het dienstverleningstraject en de prioritaire thema's wel de eerste bouwstenen gevormd voor ''Dichtbij het Leven'' en Cittaslow.