Wat gaan we ervoor doen? (Volgens begroting)

De resultaten van ´waar staat je gemeente.nl´ en het in 2022 uitgevoerde ´Telan-onderzoek´ (betreft een onderzoek naar hoe de inwoner het telefonisch contact met de gemeente ervaart) worden meegenomen in de aanpak/ontwikkelplannen van de teams die de primaire dienstverlening verzorgen richting inwoners, ondernemers en organisaties. 

Voortgangsindicator

G

Wat hebben we ervoor gedaan in 2024?

De resultaten van de uitgevoerde ervaringsonderzoeken zoals "waar staat je gemeente" en het Telanonderzoek zijn meegenomen in de teamgerichte aanpak door de projectleider Mensgerichte Dienstverlening die in augustus 2024 is gestart. 
Deze teamgerichte aanpak is ook ondersteund door de inzet van business consultants die samen met de leidinggevenden en de projectleider hebben zorggedragen voor optimalisatie van processen én het stimuleren van de klantgerichte aanpak.  Voorbeelden hiervan zijn een dienstenhuis per team  gebouwd waarin de dienstverleningsprocessen zijn opgenomen. De dienstverleningsprocessen in dit overzicht zijn gebruikt om klantreizen te maken om zodoende processen vanuit klantperspectief te optimaliseren.