Deze doelstelling maakt onderdeel uit van het implementatietraject rondom de nieuwe dienstverleningsvisie, de participatievisie die in 2020 nader vorm en inhoud gaat krijgen alsmede de activiteiten die vanuit de organisatie ingezet worden op het gebied van resultaatgericht werken (zie paragraaf bedrijfsvoering). In 2020 wordt in het kader van het meten van de klanttevredenheid een klanttevredenheidsmeting uitgevoerd.



Toelichting

G

Kwaliteit

In Q3 is de participatievisie vastgesteld en in Q4 de dienstverleningsvisie. Dit heeft later plaatsgevonden dan in eerste instantie voorzien was. Bij opstelling van de dienstverleningsvisie zijn inwoners betrokken geworden en zijn ook klantarena´s gehouden. Het meten van klanttevredenheid maakt daarnaast onderdeel uit van het implementatietraject van de dienstverleningsvisie.  In Q4 is daarnaast een MKB-onderzoek opgestart die de ondernemerstevredenheid in kaart brengt. Daarnaast is een klanttevredenheidsonderzoek voorbereid met Moventum dat in 2021 zal worden uitgevoerd.