Omschrijving (toelichting)

1. In het 2e kwartaal van 2021 ligt er een vastgesteld en gedragen Brandstory, waarbij Dichtbij het leven en Cittaslow de leidraad vormen, waarna deze richting raad en samenleving wordt uitgedragen;

2. Op grond van de Brandstory zal in 2021 de website van de gemeente worden aangepast;

3. Vanuit primair het dienstverleningstraject, de prioritaire thema's en de samenwerkingsagenda wordt in 2021 - met inachtneming van de participatienota - verder inhoud gegeven aan het versterken van de identiteit van Eijsden-Margraten.

Kwaliteit (indicator)

R

Kwaliteit (toelichting)

Ad 1. en 2.: Na werving van een strategisch communicatie-adviseur, hetgeen voorzien is voor 2e kwartaal 2021, wordt verder vorm en inhoud gegeven aan de brandstory.

Ad 3.:  de processen rondom het dienstverleningstraject, de prioritaire thema´s en de samenwerking binnen Novi, Middengebied en Lijn50 zijn lopende.